Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
آموزش کنکور تجربی

کنکور زیست شناسی,کنکور تجربی

شرکت خدماتی

شرکت خدماتی

امروزه به موازات پیشرفت علوم و تکنولوژی، جوامع انسانی نیز در مقایسه با گذشته به سمت زندگی راحتتر و استفاده از خدماتی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه سوق پیدا میکند. نظافت منزل و محل کار یکی از کارهای روزمره خانمها و آقایانی است که از داشتن محیطی مرتب لذت برده و با این کار حس خوبی پیدا میکنند. روانشناسان معتقدند نظافت محیط اطراف، در افراد روحیه انجام کارهای بزرگتر را ایجاد میکند. اما به دست آوردن این حس با وجود این که در ظاهر کار آسانی به نظر میرسد در واقعیت امر، مشکلات و سختی های زیادی را نیز در پی دارد. علاوه بر خستگی ناشی از انجام کارهای نظافتی، استفاده از مواد شوینده مختلف و شیمیایی به صورت ناشیانه عواقب جبران ناپذیری را به همراه دارد. این امر موجب پیدایش شرکتهایی در قالب خدماتی و یا به اصطلاحی شرکت های نظافتی گردیده است.

با این وجود هنوز یافتن شرکت نظافتی و یا خدمات نظافتی به منظور ارائه خدمات نظافت منزل، نظافت محل کار، نظافت راه پله و .. با کیفیت، مطمئن و مهم تر از آن با قیمتی مناسب هنوز هم کار دشواری است. از این رو رقابت برای بهبود خدمات دهی منجر به تاسیس شرکتهای خدماتی در سطح شهرها گردیده است اما متاسفانه این افزایش تقاضا، بستر مناسبی برای ظهور شرکت های خدماتی بدون تجربه و در نتیجه ارائه خدماتی بی کیفیت و بدون نظارت فراهم نموده است.

در این میان و با توجه به نیروهای زیاد کاری و سطح بالای بیکاری افراد در جامعه و نیز به جهت حفظ امنیت هرچه بیشتر مشتریان اگر شرکتهای خدماتی میتوانستند در جذب نیروهای خود حداقل چارجوبی را در نظر میگرفتند این امور نظافتی کیفیت بهتری پیدا میکرد. از مهمترین اولویت ها در جذب این نیروها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

- مصاحبه های چند مرحله ای استخدامی و بررسی عدم سوپیشینه و سابقه اعتیاد

- دریافت مدارک شناسایی معتبر و نیز ضمانت کاری به منظور افزایش امنیت مشتریان

- جذب نیروهای خدماتی ایرانی، مجرب، آراسته، وقت شناس و با ادب

شرکت خدماتی آریومن بعد از گذشت چندین سال تجربه و در نظر گرفتن شرایط فوق موفق به جمع آوری کادری مجرب و با کیفیت گشته است و علاوه بر این موارد و به موازات آن به منظور رفاه مشتریان خود، شرایط فوق العاده زیر را نیز مهیا کرده و در اعزام کادر نظافتچی خود در نظر میگیرد:

- امکان برگشت دادن پرسنل اعزامی بدون دریافت هیچ گونه وجهی تا نیم ساعت بعد از شروع کار و در صورت عدم رضایت مشتری

- تاسیس 4 نمایندگی فعال در سطح تهران و به موازات آن امکان اعزام نیروی خدماتی از نزدیکترین نمایندگی به محل مورد نظر شما

- بالاترین کیفیت نظافت منزل و محل کار با نازلترین قیمت رقابتی

- تسویه تنها بعد از رضایت کامل مشتری

- درج کد ملی نظافتچی های اعزامی در فاکتور به منظور امنیت هرچه بیشتر مشتریان

در اقدامی دیگر این شرکت خدماتی به منظور رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به راه اندازی سیستم رزرو آنلاین خدمات نظافتی نیز نموده است که از طریق سایت شرکت آریومن به نشانی Aryoman.com در دسترس است از مزایای این سرویس میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

- رزرو آسان و سریع خدمات نظافت منزل و محل کار در سه مرحله و در کمتر از یک دقیقه

- امکان تعیین روز، ساعت و حتی جنسیت نیروی اعزامی درخواستی و ثبت تمام موارد دلخواه مشتری

- امکان رزرو آنلاین بدون پرداخت بیعانه و یا با پرداخت 30 درصد مبلغ به عنوان بیعانه

- صدور کد پیگیری سفارش رزرو آنلاین نظافتچی و امکان پیگیری سفارش انجام شده

در واقع هم اکنون میتوان با واگذاری تمامی امور نظافتی خود به شرکتی که با تجربیات موفق خود تمام جوانب امر را در نظر گرفته، خود را از استرس و دغدغه های نظافت دور ساخته و از نظافت محیط خود لذت ببریم.

شماره تماس

دفتر مرکزی

02166059263

02166056302

شعب آریومن

02122921363

02144247793

02177584229

02188031720

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post